Acest website foloseste cookies. Navigand in continuare, iti exprimi acordul pentru folosirea acestora. Afla mai multe detalii aici.   Accept utilizarea cookie-urilor
 0372 123 101


Contact

ROMSTAL IMEX SRL

Forma juridica: societate cu raspundere limitata
Sediul social: sos. Vitan Barzesti nr. 11A, sector 4, Bucuresti
Numarul din registrul comertului: J40/14205/1994
Cod unic de inregistrare: RO 5990324;
Capital social: 10.873.200 RON

Sediul Central:

Sos. Vitan Barzesti nr. 11A, Sector 4, Bucuresti, Romania
Receptie Romstal:
Telefon: 021.332.09.01, 021.332.09.02 Fax: 021.332.09.04
E-Mail: office@romstal.ro

Program de lucru:

luni - vineri : 07:30 - 18:30
sambata : 08:00 - 16:00

Program piese de schimb: L-V 8:30 - 17:00

Magazin Online - DESCHIS NON STOP

Vodafone Fix: 0372 123 101 - selectie tasta 1
Program suport telefonic: luni - vineri 09:00 - 17:00
E-mail: comenzionline@romstal.ro 

Sugestii si reclamatii
Telefon: 0372.123.101
 

Dispecerat National de Service

NON STOP: Tel: 0372.123.123  sau 08010.123.123 ( Apelabil doar din Reteaua Telekom )
E-mail: dispecerat.national@romstal.ro

 

Nu puteti viziona acest content datorita preferintelor GDPR alese de dvs. Schimba setari


Vizualizare hartă mărită

 

Romstal Imex este inregistrat la Agentia Nationala Pentru Protectia Mediului, prin numarul de inregistrate RO - 2016 - 07 - EEE - 0614 - IV in scopul introducerii pe piata a echipamentelor electrice si electronice.

 

Selecteaza tipul de solicitare de mai jos si trimite-ne mesajul si datele tale.
Solicitarea sau sesizarea ta va ajunge astfel mai repede in zona din compania noastra care iti poate oferi raspunsul asteptat. Iti multumim!

Introduceti literele din imagine:

Cum pot afla adresa unui magazin Romstal?

Pe site-ul romstal.ro, in pagina Retea Magazine se gasesc informatii legate de filialele Romstal: date de contact, adresa, localizarea pe harta si program de functionare.

Care este programul magazinelor Romstal?

In general, magazinele Romstal sunt deschise in intervalele de mai jos:
luni – vineri: 08:30 - 18:30
sambata: 8:30 – 16:00
Puteti consulta aici programul exact al magazinelor noastre.

Cum pot contacta compania?

Ne puteti contacta pe mai multe canale, in functie de solicitarea pe care o aveti:

Cum pot cumpara produse care nu se afla pe stocul magazinului ales de mine?

Puteti cumpara de la noi orice produs va doriti, chiar si un produs care nu se afla pe stoc, cu o comanda in orice magazin Romstal, cu livrare in termen de 24 – 48 ore direct acasa la dvs. sau in magazinul Romstal ales de dvs. De asemenea, puteti plasa comenzi online pe www.romstal.ro.

Cum aflu preturile produselor din magazinele Romstal?

Pentru a ne alinia cu utimele tendinte tehnologice si a pentru a imbunatati fluxul de cumparare, am ales sa va punem la dispozitie pentru citirea preturilor, aplicatia Romstal, functia “Scaneaza produs”. Dupa ce ati creat o lista de produse, aplicatia va permite sa trimiteti lista de cumparaturi direct catre casa de marcat. Pentru fiecare noua lista creata, primiti un numar de comanda pe care il veti comunica perdonalului de la casa de marcat.  In acest sens veti utiliza unul dintre telefoanele disponibile in magazin sau puteti descarca aplicatia Romstal din Google Play sau IOS direct pe telefonul dvs. Personalul din magazin va poate oferi suport si indicatii in acest sens.

Cand se emite si cand ajunge la mine factura Romstal?

Factura Romstal se emite in momentul in care marfa este livrata catre dvs. si se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail. Marfa comandata ajunge catre dvs. cu avizul de insotire a marfii. Factura ajunge direct pe e-mail, inainte de livrare. Va rugam ca in momentul plasarii comenzii in magazin, sa oferiti adresa de e-mail pentru primirea facturii.

Pana unde se livreaza marfa comandata la Romstal?

Marfa comandata la Romstal se livreaza pana in fata imobilului, nu in casa sau in curtea dvs.

De ce nu se poate plati ramburs o comanda online?

In acest moment, o comanda online poate fi achitata in avans:

  • direct pe site-ul www.romstal.ro cu card de debit sau de credit sau cu card in rate fara dobanda
  • cu ordin de plata, fie prin Internet banking, fie la orice banca
  • in magazinele Romstal

In momentul in care va fi disponibila plata ramburs, Romstal va anunta clientii pe toate canalele de comunicare.

De unde pot afla informatii despre stadiul comenzii? De ce nu pot afla de la soferii care trasporta marfa informatiile legate de livrare?

Marfa comandata este livrata conform unor grafice bine stabilite, iar accesul complet la aceasta informatie este disponibil pentru personalul din Call Center si din magazine, precum si pentru agentii Romstal (in cazul partenerilor Romstal). Rolul de baza al soferilor este transportul marfii la destinatie. Apelarea acestora in timp ce se afla pe traseu poate intrerupe transportul (pauze pe traseu) si prelungi termenele de livrare.

Ce sa fac in cazul in care produsele nu se afiseaza imediat sau se afiseaza greu la cautarea in site?

In cazul in care informatia din site-ul romstal.ro se incarca mai greu, va rugam sa verificati conexiunea la internet. Viteza de incarcare a site-ului in conditii optime de conexiune la internet este buna. In cazul in care constatati o incarcare greoaie, verificati conexiunea si stabilitatea acesteia. De asemenea, la incarcarea informatiilor ajuta si utilizarea celor mai noi versiuni de browsere.

De ce termenele de livrare a marfii la Romstal pot fi uneori mai mari de 4 zile lucratoare?

Produsele Romstal sunt produse de mari dimensiuni si, de cele mai multe ori fragile. Ele necesita conditii speciale de transport, atentie in manipulare, un anumit tip de paletare (sunt produse cu grad inalt de fragilitate sau cu risc de deteriorare), un anumit gabarit al camioanelor transportatoare, etc. De cele mai multe ori aceste conditii nu pot fi indeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depasesc valoarea marfii transportate. Pentru a va oferi cele mai bune conditii, respectiv o marfa de calitate, transportata adecvat, la costuri mici, Romstal si-a construit propria flota de transport, cu care transporta oriunde in tara. In zonele cu acces greoi, este posibil ca termenele de livrare sa depaseasca 4 zile.

Cum pot schimba produse defecte cu unele noi?

In cazul in care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfa neconforma, aceasta va fi inlocuita de catre Romstal, in conditiile in care constatati si anuntati la livrare neconformitatea ei. Dvs. aveti obligatia de verificare a marfii la livrare si de semnare a avizului de insotire a marfii pentru a confirma conformitatea sau de nesemnare a avizului in cazul in care nu doriti marfa livrata. Daca produsele au fost deteriorate dupa livrare, dupa semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate decat in conditii de exceptie, in masura in care Romstal constata ca le poate repune in vanzare. Politica firmei este insa de a vinde doar produse noi si conforme, nu are o politica de vanzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorata dupa livrare.

Care este garantia produselor Romstal?

Majoritatea produselor Romstal au garantie minima de 2 ani. Caloriferele pot avea garantie de pana la 10 ani. Informatii despre categoriile de produse si garantia afereta gasiti in sectiunea Garantia produselor

Cum pot primi certificatul de garantie pentru produsele livrate acasa?

Certificatul de garantie in original ajunge la dvs. prin posta. In cazul in care nu a ajuns, il puteti solicita catre: