Comenzi, livrare si retur
Ne puteti contacta pe mai multe canale, in functie de solicitarea pe care o aveti:
⁕ pe e-mail:
office@romstal.ro - pentru intrebari generale;
comenzionline@romstal.ro - pentru intrebari dedicate comenzilor online;
suportpiesedeschimb@romstal.ro - pentru intrebari dedicate pieselor de schimb;
suport.tehnic@romstal.ro - pentru intrebari dedicate suportului tehnic.
⁕ telefonic la
0372 123 185 - pentru comenzi online;
0372 123 123 - pentru Dispeceratul National de Service;
0372 123 101 - pentru serviciul Informatii Generale/Receptie Romstal;
⁕ pe WhatsApp - informatii generale
⁕ pe pagina de Contact
⁕ in orice magazin Romstal
⁕ pe e-mail:
office@romstal.ro - pentru intrebari generale;
comenzionline@romstal.ro - pentru intrebari dedicate comenzilor online;
suportpiesedeschimb@romstal.ro - pentru intrebari dedicate pieselor de schimb;
suport.tehnic@romstal.ro - pentru intrebari dedicate suportului tehnic.
⁕ telefonic la
0372 123 185 - pentru comenzi online;
0372 123 123 - pentru Dispeceratul National de Service;
0372 123 101 - pentru serviciul Informatii Generale/Receptie Romstal;
⁕ pe WhatsApp - informatii generale
⁕ pe pagina de Contact
⁕ in orice magazin Romstal
In pagina Reteaua de magazine
se gasesc informatii legate de filialele Romstal: date de
contact, adresa, localizarea pe harta si program de functionare.
In general, magazinele Romstal sunt deschise in intervalele de mai jos:
luni - vineri: 08:30 - 18:30
sambata: 8:30 - 16:00
Puteti consulta aici programul exact al magazinelor noastre.
luni - vineri: 08:30 - 18:30
sambata: 8:30 - 16:00
Puteti consulta aici programul exact al magazinelor noastre.
Pentru a ne alinia cu utimele tendinte tehnologice si a pentru a imbunatati fluxul de cumparare, am ales sa va punem la
dispozitie pentru citirea preturilor, aplicatia Romstal,
functia “Scaneaza produs”.
Dupa ce ati creat o lista de produse, aplicatia va permite sa trimiteti lista de cumparaturi direct catre casa de marcat.
Pentru fiecare noua lista creata, primiti un numar de comanda pe care il veti comunica personalului de la casa de marcat.
In acest sens veti utiliza unul dintre telefoanele disponibile in magazin sau puteti descarca aplicatia Romstal din Google Play sau App Store direct pe telefonul dvs. Personalul din magazin va poate oferi suport si indicatii in acest sens.
Dupa ce ati creat o lista de produse, aplicatia va permite sa trimiteti lista de cumparaturi direct catre casa de marcat.
Pentru fiecare noua lista creata, primiti un numar de comanda pe care il veti comunica personalului de la casa de marcat.
In acest sens veti utiliza unul dintre telefoanele disponibile in magazin sau puteti descarca aplicatia Romstal din Google Play sau App Store direct pe telefonul dvs. Personalul din magazin va poate oferi suport si indicatii in acest sens.
Puteti cumpara de la noi orice produs va doriti, chiar si un produs care nu se afla pe stoc, cu o comanda in orice
magazin Romstal, cu livrare in termen de 24 - 48 ore direct acasa la dvs. sau in magazinul Romstal ales de dvs.
De asemenea, puteti plasa comenzi online pe www.romstal.ro. *Pentru produse pe baza de comanda/aduse special pentru dumneavoastra, direct de la furnizor, termenul de livrare poate varia in functie de disponibilitatea produsului la furnizor.
De asemenea, puteti plasa comenzi online pe www.romstal.ro. *Pentru produse pe baza de comanda/aduse special pentru dumneavoastra, direct de la furnizor, termenul de livrare poate varia in functie de disponibilitatea produsului la furnizor.
In cadrul Romstal, punem la dispozitie o varietate de metode de plata:
- Plata online folosind cardul
- Plata RAMBURS
- Plata in rate fara dobanda
- TBIPay
- Ordin de plata
- Plata in magazinul Romstal
Gasiti aici mai multe detalii despre metodele de plata
- Plata online folosind cardul
- Plata RAMBURS
- Plata in rate fara dobanda
- TBIPay
- Ordin de plata
- Plata in magazinul Romstal
Gasiti aici mai multe detalii despre metodele de plata
Pentru a cumpara produse online, te rugam urmeaza instructiunile gasite
aici
Indiferent ca esti clientul nostru pentru o singura achizitie sau te intorci la noi recurent,
iti recomandam sa iti creezi un cont de client.
Cateva beneficii ale contului de client sunt:
- Esti in permanenta informat despre statusul comezii tale.
- Salvezi in cont informatiile de livrare. Tu trebuie doar sa adaugi produsele in cos
- Castigi timp pentru comenzile recurente cu doar un click
- Iti faci liste cu produsele favorite
- Esti in permanenta informat de cele mai noi oferte Romstal
- Vezi istoricul comenziilor tale in orice moment
- Ai tot timpul la dispozitie toate documentele necesare (factura, garantie etc) la un click distanta
- Ne poti lasa in timp real feedbackul tau privind experienta ta in relatia cu noi
Gasesti aici un ghid pentru a iti crea cont de client.
Cateva beneficii ale contului de client sunt:
- Esti in permanenta informat despre statusul comezii tale.
- Salvezi in cont informatiile de livrare. Tu trebuie doar sa adaugi produsele in cos
- Castigi timp pentru comenzile recurente cu doar un click
- Iti faci liste cu produsele favorite
- Esti in permanenta informat de cele mai noi oferte Romstal
- Vezi istoricul comenziilor tale in orice moment
- Ai tot timpul la dispozitie toate documentele necesare (factura, garantie etc) la un click distanta
- Ne poti lasa in timp real feedbackul tau privind experienta ta in relatia cu noi
Gasesti aici un ghid pentru a iti crea cont de client.
In acest moment, o comanda online poate fi achitata:
direct pe site-ul www.romstal.ro cu card de debit sau de credit sau cu card in rate fara dobanda
plata ramburs (numerar)
cu ordin de plata, fie prin Internet banking, fie la orice banca
in magazinele Romstal
Colaboram cu majoritatea bancilor ce pun la dispozitie acest serviciu.
Gasesti aici mai multe detalii despre optiunile de plata in rate
Gasesti aici mai multe detalii despre optiunile de plata in rate
Taxa de transport este calculata in functie de volum,
greutate si distanta si este afisata in cos, alaturi de produse.
Gasesti aici mai multe informatii despre transport si livrare
Gasesti aici mai multe informatii despre transport si livrare
Factura Romstal se emite in momentul in care marfa este livrata catre dvs. si se trimite automat pe adresa dvs. de
e-mail. Marfa comandata ajunge catre dvs. cu avizul de insotire a marfii. Factura ajunge direct pe e-mail, inainte de
livrare. Va rugam ca in momentul plasarii comenzii in magazin, sa oferiti adresa de e-mail pentru primirea facturii.
Marfa comandata este livrata conform unor grafice bine stabilite, iar accesul complet la aceasta informatie este
disponibil pentru personalul din Call Center si din magazine, precum si pentru agentii Romstal (in cazul partenerilor
Romstal). Rolul de baza al soferilor este transportul marfii la destinatie. Apelarea acestora in timp ce se afla pe
traseu poate intrerupe transportul (pauze pe traseu) si prelungi termenele de livrare.
Produsele Romstal sunt produse de mari dimensiuni si, de cele mai multe ori fragile. Ele necesita conditii speciale de
transport, atentie in manipulare, un anumit tip de paletare (sunt produse cu grad inalt de fragilitate sau cu risc de
deteriorare), un anumit gabarit al camioanelor transportatoare, etc. De cele mai multe ori aceste conditii nu pot fi
indeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depasesc valoarea marfii transportate.
Pentru a va oferi cele mai bune conditii, respectiv o marfa de calitate, transportata adecvat, la costuri mici, Romstal
si-a construit propria flota de transport, cu care transporta oriunde in tara. In zonele cu acces geografic limitativ,
este posibil ca termenele de livrare sa depaseasca 4 zile.
In cazul in care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfa neconforma, aceasta va fi inlocuita de catre Romstal, in
conditiile in care constatati si anuntati la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveti obligatia de verificare a marfii la livrare si de semnare a avizului de insotire a marfii pentru a confirma conformitatea sau de nesemnare a avizului in cazul in care nu doriti marfa livrata.
Daca produsele au fost deteriorate dupa livrare, dupa semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate decat in conditii de exceptie, in masura in care Romstal constata ca le poate repune in vanzare.
Politica firmei este insa de a vinde doar produse noi si conforme, nu are o politica de vanzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorata dupa livrare.
In cazul in care doriti sa solicitati returul unui produs, va rugam sa utilizati formularul de retragere din contul dumneavostra de client, sectiunea retur, ori, in situatia in care aveti o comanda fara cont, sa completati formularul de retur descarcabil aici si sa ni-l trimiteti la adresa comenzionline@romstal.ro
Dvs. aveti obligatia de verificare a marfii la livrare si de semnare a avizului de insotire a marfii pentru a confirma conformitatea sau de nesemnare a avizului in cazul in care nu doriti marfa livrata.
Daca produsele au fost deteriorate dupa livrare, dupa semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate decat in conditii de exceptie, in masura in care Romstal constata ca le poate repune in vanzare.
Politica firmei este insa de a vinde doar produse noi si conforme, nu are o politica de vanzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorata dupa livrare.
In cazul in care doriti sa solicitati returul unui produs, va rugam sa utilizati formularul de retragere din contul dumneavostra de client, sectiunea retur, ori, in situatia in care aveti o comanda fara cont, sa completati formularul de retur descarcabil aici si sa ni-l trimiteti la adresa comenzionline@romstal.ro
Marfa comandata la Romstal se livreaza pana in fata imobilului, nu in casa sau in curtea dvs.
Romstal nu asigura servicii de instalare sau montaj, insa la cererea dvs. va putem recomanda firme de instalatii
partenere care va pot monta aparatele achizitionate din magazinele noastre. Detaliile privind costul serviciului de
instalare sau montaj, precum si alte detalii legate de acestea, se discuta direct cu instalatorul.